Liselott Widerstöm-Nordvalls Etikett

“Etiketten kan inte rädda dig”: Lotta Widerström, Key Account Manager

Liselott Widerström, mer känd som Lotta, är säljaren som får allra flest idéer när hon kör bil. Att få kunder att växa genom att förvalta deras förtroende liksom att sätta deras behov framför det egna företagets är en metod hon tror mycket på. Vi slog oss ner för ett samtal om hållbara etiketter, relationen mellan säljare och kund och tog reda på några saker som alla inte vet om henne.

Läs hela inlägget
Mia Palm_Nordvalls Etikett

“Vi internutbildar så mycket vi kan”: Mia Palm, HR-chef

Mia Palm ansvarar för HR-frågor på Nordvalls och är som gladast när hon ser resultatet av en lyckad rekrytering, när anställda trivs eller när hon hjälpt till att räta ut frågetecken i olika situationer. Vad lockade henne till Nordvalls? Hur får man medarbetare att utvecklas och trivas på ett tryckeri? Vi har frågat.

Läs hela inlägget
Nordvalls Etikettskola

Etikettskolan – nu i digital form

Nordvalls ger sedan länge en uppskattad introduktionsutbildning i etiketter och etikettproduktion – Etikettskolan. I Etikettskolan får du veta hur etiketter blir till och vad som påverkar vilka material och metoder som används för att producera och trycka dem. Vi är nu glada att kunna presentera tre grundläggande delar av Etikettskolan i digital form.

Läs hela inlägget
Nordvalls Etikett

Beställa etikett – tre saker du bör veta

Ska du beställa etiketter? Kul! Att ta fram en etikett är ofta ett väldigt roligt uppdrag som väcker förväntningar och önskemål om resultatet. På Nordvalls svarar vi ofta på frågor om material och utformning av olika etiketter. Här tar vi upp tre områden som är bra att ha koll på för att gå från design till applicerbar etikett.

Läs hela inlägget
Nordvalls Etikett Kontakt

Etikettfrågor? Ställ dem till oss!

Frågor om etiketter är välkomna på Nordvalls Etikett. Sedan en tid tillbaka har vi på Nordvalls en chatt på vår hemsida där du som besökare kan ställa frågor. Du kan också fylla i kontaktformulär och göra en offertförfrågan på hemsidan. Tidig kontakt leder till minskade kostnader i slutändan.

Läs hela inlägget